Tuesday, May 31, 2016

San José cierra las puertas a jugadores demandantes

El presidente de San José, Freddy Zeballos, anticipó que en el equipo modelo 2016/17, no se contratará a aquellos jugadores que iniciaron juicios en contra de la institución. La posición surge dos días después de conocerse el proceso que le ganó ante la FIFA, el defensor uruguayo David Díaz por 10.000 dólares.

“Persona que tuvo juicio con San José, es muy difícil que vuelva, es como servirse del club, hacerle daño y después venir a disculparse. Todo jugador que tuvo juicio con el club, ya no tiene pisada más mientras yo esté como presidente”, sostuvo el mandamás santo que estará en el cargo hasta 2019.

Los procesos y juicios que tiene San José con diferentes jugadores, provienen por demanda de salarios, primas y premios por clasificación a torneos internacionales en las gestiones de los ex presidente Freddy Fernández, Wálter Mamani y Arturo Murillo.

Al margen de Díaz, el equipo santo también fue demandado por Luis Aníbal Torrico, Carlos Lampe, el paraguayo Luis Alberto Closa, el uruguayo David Díaz y el arquero Roberto Rivas.

San José todavía no definió los refuerzos para su nuevo equipo. Zeballos no pudo reunirse el lunes, con el técnico del plantel Marcos Ferrufino en La Paz, para definir a los refuerzos del equipo. El bloqueo de caminos por el transporte pesado impide el viaje del dirigente.

La dirigencia de San José, busca refuerzo para la mayoría de los puestos. La dirigencia tampoco definió que jugadores permanecerán en el equipo que terminó el torneo Clausura.

1. This comment has been removed by the author.

2. Great post I was checking continuously this blog and I’m impressed! Very helpful info specially the last part :) I handle such info much. I was looking for this particular information for a long time. Thanks and good luck Have a look at my website:
    Packers And Movers Bangalore
    Packers and movers bangalore guarantee to convey all your stuff from way to entryway. We don't call ourselves the #best #packers and #movers in #Bangalore simply like that. It is our administrations that backing our case.

3. Thanks for sharing the post. This is a wonderful and amazing article.I am very glad to be here.Thanks for sharing.
    Packers And Movers Bangalore

4. Transporting of personal goods or commercial goods should always done in the most cost effective manner. We would recommend you to consider our “Instant Call” services to compare quotes and shortlist your provider.
    packers and movers coimbatore
    packers and movers in nashik
    packers and movers in panchkula
    packers and movers in zirakpur
    packers and movers allahabad
    packers and movers in amritsar
    packers and movers mangalore
    packers and movers bilaspur
    packers and movers in ajmer
    packers and movers pondicherry

5. Packing and unpacking is part and parcel of moving goods. Through our vendors you could get professional packing for the wide range of items for your home and office.
    packers and movers thrissur
    packers and movers in belgaum
    packers and movers kharagpur
    packers & movers in nagpur

6. Loading and unloading comes as a part and parcel of our moving services. In case you are particular about use of machinery for loading and unloading, you can get your option through one of our providers.
    packers and movers satna
    packers and movers bhilai
    packers and movers in cuttack
    packers and movers in durgapur
    packers and movers in meerut
    packers and movers rajahmundry
    packers movers jodhpur
    packers and movers kakinada
    packers and movers korba
    packers and movers dhanbad
    For very professional and fully managed relocations, opt for our VManage Premium package.