Friday, July 21, 2017

San José aclara el tema Toco

A través de un comunicado oficial que lleva las firmas del presidente Wilson Martínez, el secretario general Amílcar Ayala y Jorge Toco, que había demandado al club orureño por 22.500 dólares, San José envió la solicitud de suspensión de demanda al Tribunal de Resolución de Disputas (TRD).

En el documento, la dirigencia Santa manifestó que se arribó a un acuerdo entre la institución y el jugador, por lo que el conflicto queda solucionado.

Habiéndose definido el desistimiento a toda demanda generada por Toco, se firmó la conformidad de partes que avala el pedido de la dirigencia del equipo de la V Azulada para trabajar en procura de garantizar el inicio del torneo Clausura de este año.

1. Anonymous12:28 AM

For example, the baseball team breitling replica sale was created for true baseball. Having unique designs, attractive features and affordable prices, the baseball team watch compliments the rolex replica uk who wears it. It wouldn't be a sports watch without official team logo and colors and its mechanical functions. Any baseball team rolex submariner replica is much more than just a watch. It stands as a symbol of one favorite team and rado replica sale shows that the world of sports is exciting and fascinating. There are many styles to choose from and the perfect choice depends on its use, style and need. So, if you are looking for a good baseball team watch, make sure it matches certain criteria durability, rolex replica uk resistance, useful features and attractive design. Enjoy the watch buying experience and purchase a valuable watch that is both accurate and dependable.