Monday, September 18, 2017

Martínez pidió pruebas a las acusaciones de Salinas

El presidente de San José, Wilson Martínez, dio una conferencia de prensa en el estadio Hernando Siles donde negó las acusaciones que lanzó la semana pasada el presidente atigrado César Salinas. “En su momento habíamos conversado con el señor Salinas, pero una vez que nos enteramos que el señor Guido Loayza iba a ser candidato a la FBF, no dudamos, le dimos nuestro apoyo, nadie nos encerró en Santa Cruz para convencernos”, afirmó el dirigente orureño, quien pidió pruebas al respecto, además dijo que Salinas más bien debería luchar por unir el fútbol nacional y no dividirlo. Guido Loayza, hoy por la mañana dará una conferencia de prensa.

1. Strikingly online replica watches uk company offers you cheap replica Omega watches. In short, we can say that Replica Omega watches are the most representing as well as demanding watches as a result of their blistering and gleaming designs in the world today. That is why replica watches sale shop offers you the most compatible and matchless rolex replica sale worldwide in a lucrative manner. SoFind Article, would you like to buy the replica watches sale of online watches store. The combination of style and elegant design makes it a sort after one among fashion aficionados across the globe. Rolex watches are expensive and Date just is no exception. Here you will be able to compare differences between real and fake breitling. Watches are considered as symbols of personality and status in society. Rolex is a famous and popular brand of luxury watches. This brand combines style and innovation with hublot replica watches.