Monday, June 12, 2017

Uribe: "Creo que merecimos más"

El estratega de San José, Julio César Uribe, debutó con victoria al frente del equipo orureño (3-0 ante Blooming). Al final del partido, aseguró que su equipo mereció más, haciendo referencia a las llegadas que tuvieron en el desarrollo del cotejo que se disputó ayer en el estadio "Bermúdez".

"Tuvimos un gran rival al frente, nos complicó, es más fácil defender que atacar. Ellos hicieron su juego, nosotros pudimos resolverlo. Fue un juego muy bueno en lo táctico. Me gustó el fútbol del equipo en el segundo tiempo, con ese fútbol podemos llegar lejos. Acerté en los cambios. Los entrenadores estamos para corregir lo que consideramos. En el segundo tiempo el equipo mostró mejores respuestas, hicimos los goles y dominando el partido, creo que merecíamos más", dijo.

1. Other touches include a simple date readout at replica watches uk circular cyclops, sapphire crystal with replica watches, and a cool handset with a segmented pattern for the minutes hand. My favorite aspect of this swiss replica watches is the way it all complements the glossy aluminum bezel and its thick coinedge pattern. Now, whether the in house movement paired with silicone tech in a vintage inspired diver is worth the price rolex replica uk is totally up to the buyer but this watch is going to have some pretty stiff competition. When this hits the grey market it will be a competative purchase. I love the overall rado replica uk of it, stunning, it grabbed me straight away and I fell in love with it. It even the first cyclops replica watches that I am considering putting on the dream list. Diver replica watches uk and test the quality and practicality of the newer independent watch company.