Wednesday, September 01, 2021

¿Qué sucederá si San José no concluye el torneo

El director de Competiciones de la Federación Boliviana de Fútbol (FBF), Adrián Monje, aseguró que habrá descenso directo e indirecto y estudio la posibilidad de que el club San José no se presente en alguna fecha; aunque los delegados del cuadro orureño se comprometieron a que el torneo terminará con normalidad.

“Se modificó en la convocatoria sobre el tema del descenso directo, precautelando el desarrollo del campeonato, se acomodó para evitar llegar a que seamos 15 clubes. San José estuvo presente con sus delegados y se comprometieron a presentarse en todos los partidos”, explicó Monje a los medios.

El funcionario de la Federación dijo que si San José lo definirá el Comité Ejecutivo, así como los tribunales. Hace dos temporadas anteriores, Sport Boys no se presentó a jugar en la última fecha y perdió la categoría, luego se descendió al último club a través de la tabla general.

“Esperemos primero que pase para dar un criterio. Es el Comité Ejecutivo que tiene la tuición para hacerlo y se hay una falta deberá ver los tribunales. Esta normado y habrá un descenso directo e indirecto, así también, habrá un ascenso directo y otro indirecto”, añadió.

La Federación planteó vender los derechos televisivos por adelantado, aunque hay clubes que no comparten esa idea y requirieron mayor información.

“Por una unanimidad se votó para que se pueda iniciar con un proceso de licitación con las empresas en la división aficionados, no fue así en la división profesional que pidieron que se haga un estudio de cuánto costaría, planteando estas interrogantes iniciar un proceso de licitación y en un futuro se tomará la decisión de los derechos”, explicó Monje.

1. We deliver the best-bundled assistance to RR email users. Find out more about your email account with the help of our webpage. Our web page is a solution for helping the users get rid of the annoying issues with the setup, RR Email Login, and mail account configurations. So, please consider checking out our help page for further solutions.

2. Roadrunner Email provides ideal features for many mobile phone and PC users. It provides excellent service to many of its users. In addition, you can easily solve the Roadrunner mail login problems, just by contact their expert support line. You like the great opportunity to work with these email accounts.

3. We resolve the issues related to Roadrunner Email Login. If you lost your login details or recently migrated to your account to Roadrunner, then you are more likely to face login problems in these cases. For this, you can visit our website. After following the steps given on the website, you can resolve your issues on your own. You can also contact us.

4. We can abet you with expert guidance related to your TWC account. If you have set up your account on the new device or you are a new Twc user, then you will probably face login issues. So, for the proper Twc Login Email procedures, visit our website. Also, get in touch with us by our contact, if needed.

5. We solve the issues of Charter Email users on our help page. We define the solutions that could help you with the Charter Email Sign In, server settings, and tackle the issues with your email account. Also, find out the manuals and guides for the step-by-step login into Roadrunner and TWC email, so to get all these details, please consider coming on to our page.

6. Iowa Football watch iowa ncaa football live stream free online. How to watch Iowa Hawkeyes football games live stream today/tonight & Iowa Football schedule, news. Iowa Hawkeyes Football

7. We assist all Frontier Router users in fixing their login issues. If you are facing any issue with Frontier Router Login, then check out our website. Although you only need a valid username and password for login, most users can face other login issues. But, you can learn the ways to fix these issues from our guides available on the website. Furthermore, you can also check out guides for setup and configurations.

8. We deliver every aspect that can be beneficial to Plusnet users. Also, we can help you in handling your Plusnet Login account. However, many users face minor login errors, but you can fix these errors in no time. Steps to fix these kinds of issues are available on our website. To know more about Plusnet login, kindly visit our website.

9. We can assist you in fixing any Sky Q Router Login issues. Low internet speed or outdated browsers can cause these kinds of issues. Certainly, you can fix these issues in no time. However, if these are not the cases with you, check out our website. Furthermore, information is available on the website.