miércoles, junio 01, 2016

San José pide tiempo para presentar lista de jugadores

Negociaciones con bajo perfil. Así se caracterizará el proceso de contratación de nuevos jugadores para San José, cuya dirigencia pidió a la hinchada y al periodismo orureño tiempo hasta el miércoles 8 de junio para hacer conocer la lista de los refuerzos para el equipo santo modelo 2016-2017.

“Les pido ese favor de esos diez días para hacer una plantilla competitiva, llamaré a una conferencia de prensa para dar a conocer qué jugadores se quedan y qué jugadores se van”, sostuvo el titular orureño.

El presidente del club, Edwin Zeballos, anticipó que se tendrá sorpresas para armar el equipo modelo 2016-2017. El técnico Marcos Ferrufino dará la aprobación sobre qué jugadores de la anterior plantilla, deben empezar a renegociar para que permanezcan esta temporada.

Posible refuerzo

Pese al pedido, las especulaciones en el mercado de pases a nivel nacional continúan. Medios de comunicación de La Paz y de Oruro, anticipan que el delantero boliviano – argentino, Gerardo Yecerotte está próximo a cerrar su vinculación con San José, situación que fue negada por la dirigencia de San José.

17 comentarios:

1. An excellent information provided thanks for all the information i must say great efforts made by you.
    thanks a lot for all the information you provided.
    please visit our official website for further details-
    Packers And Movers Gurgaon
    Packers And Movers In Gurgaon charges

ResponderBorrar
  2. We Provide Best Packers And Movers Gurgaon List for Get Free Best Quotes, Compare Charges,
    Save Money And Time, Household Shifting Services @ http://packers-and-movers-gurgaon.in/
    Packers And Movers Bangalore to hyderabad

ResponderBorrar
  3. very good post which I really enjoy reading. It is not every day that I have the possibility to see something like this.
    Packers and Movers Mumbai

ResponderBorrar
  4. Hi – It’s good to read such interesting content. I agree with much of what is written here and I’ll be coming back.
    Thanks again for posting such great reading material!! To get more relevant information visit here
    Packers And Movers Bangalore to hyderabad

ResponderBorrar

5. ان الرائد تقدم افضل الخدمات النزلية في المدينة المنورة بارخص الاسعار يمكنك زيارة التالي للمزيد من المعلومات :
    افضل شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة
    شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة
    شركة تنظيف مجالس بالمدينة المنورة شركة تنظيف مجالس بالمدينة المنورة
    شركة تنظيف بالمدينة المنورة شركة تنظيف بالمدينة المنورة
    شركة تنظيف بالخبر

ResponderBorrar
  6. Great Blog it is, well explained and easy to understand especially through the sub titles of the blog. Me and my team at Raj packers and Movers In Bhiwani really love this stuff.

7. Nice article!
    It’s good to read such interesting content. Thanks for sharing such an useful information we loved it.
    PPC Company In Chandigarh

ResponderBorrar
  8. I just love this blog. Thank you for such informative knowledge. I also have similar views that I apply in my life and business at Gati Packers and Movers In Bangalore.