Thursday, February 07, 2019

San José logra su primera victoria y sale del fondo

San José logro su primera victoria en el campeonato Apertura 2010, tras imponerse (3-0) al Aurora, en el estadio Jesús Bermúdez, para salir del último lugar de las posiciones y dejar ese puesto a su rival de ayer.

Los goles de los santos fueron convertidos por Edemir Rodríguez (9’), Javier Sanguinetti (24’) y Carlos Saucedo (53’), en un partido en el que propuso el juego y busco el arco del frente.

No fue un buen partido para Aurora que ahora está en el fondo con tres puntos, mientras que los santos llegan a cinco para escalar hasta el undécimo lugar.

Los de la “V” azul visitarán a Royal Pari el próximo sábado en el estadio Ramón Aguilera Costas de Santa Cruz, mientras que los celestes recibirán a Nacional Potosí, en el estadio Sudamericano Félix Capriles, el domingo.

1. When you're looking to buy hair extensions uk and wigs, the considerations running through your head may be in the lines of the wig's length, color, or type. Of course, these are important factors to consider-but they are personal choices, not general brazilian hair bundles that apply for everyone. After choosing based on preference, you have to choose base on the basic characteristics of good lace front wigs. Good hair pieces and wigs must be durable. That much is obvious; after all, shouldn't everything you purchase be durable. Of course, this depends on the type of human hair wigs you're choosing. Synthetic hair wigs are less durable thanlace wigs uk although synthetic is indeed cheaper. Still, even if you choose a synthetic wig, make sure it can endure continuous usage. It should not shed its synthetic hair due to tear way before its supposed "expiry date."