Friday, February 22, 2019

El Bermúdez no podrá cumplir con exigencias de la Conmebol

Waldo Quinteros, director del Servicio Departamental de Deportes de Oruro explicó que se realizan trabajos en el estadio Jesús Bermúdez pensando en los partidos que debe enfrentar el plantel de San José (a partir del siguiente mes) por la Copa Libertadores de América. La autoridad reconoció que será muy complicado cumplir con todas las exigencias que hizo conocer la CONMEBOL en los pasados días.

“Hay observaciones, que oficialmente nos la hicieron el viernes 01 de febrero, es difícil buscar una pendiente para nuestro estadio que es uno de los pedidos, mejorar el césped en esta época del año también nos complica, lo que sí podemos atender es el tema de la iluminación entre otros trabajos, que se están realizando” explicó la autoridad.

El próximo martes 05 de marzo el plantel de San José recibirá la visita de Flamengo, de Brasil por la Libertadores, para ese encuentro (más dos que debe jugar en su Serie, recibe a Liga Deportiva Universitaria de Quito y Peñarol, de Uruguay), el escenario deportivo fue verificado por una comisión de la Confederación Sudamericana de Fútbol e hicieron conocer las observaciones.

“Se realizan trabajos, hasta el día del partido se completará todo lo que falta. También estamos pensando en el futuro, vamos a proyectar para que las observaciones sean tomada en cuenta en el POA y así poder coordinar con los directivos del club San José”, explicó Quinteros a los medios locales en una conferencia de prensa improvisada.

1. Get Packers and Movers Kolkata List of Top Reliable, 100% Affordable, Verified and Secured Service Provider. Get Free ###Packers and Movers Kolkata Price Quotation instantly and Save Cost and Time. ✔✔✔ Packers and Movers Kolkata Reviews and Compare Charges for household Shifting, Home/Office Relocation, ***Car Transportation, Pet Relocation, Bike SHifting @
    Packers and Movers Kolkata

2. Local Packers and Movers Bangalore List, Get Best Price Quotes, Compare Movers and packers Charges, Top, Local Household Shifting Services
    Packers And Movers Bangalore

3. Packers And Movers Bangalore Local Household Shifting Service, Get Free Best Price Quotes Local Packers and Movers in Bangalore List , Compare Charges, Save Money And Time.@
    Packers And Movers Bangalore

4. If you need some ideas on how to write informative essay you should examine this post https://laughterschool.org/2020/01/02/writing-an-informative-essay/ You will find there all the tips that you possibly need

5. AssignmentGlobe offers you the most affordable but excellent custom writing services & assistance by professional qualified writers of USA.

6. Bomber Jackets

there are many leather jacket website but one of the best is Instyle. This website is one of the best website for leather jacket products. Buy now to get the best services.

7. The food must taste good, giving the pleasure to eat it and must be produced respecting the environment, animal welfare and health The Italian way of eating exalts the genius of a people who pride themselves on artistic self expression in drawing from the assets of a land that is intricately diverse by nature. Human and natural elements have combined in kitchens over time to engender an astonishing verity of dishes.
    Best Italian pizza in al ain