Sunday, July 22, 2007

Estadio Jesus Bermudez

Estadio Jesus Bermudez, donde juega sus partidos Oficiales el Club San Jose de Oruro, lleva el nombre del Mejor Arquero de las Selecciones Nacionales de Bolivia: Jesus Bermudez Torrez que juego el Campeonato Mundial de 1930 en Uruguay.

Se encuentra en la Zona Norte de la ciudad de Oruro, se encuentra a 3 702 metros sobre el nivel del Mar y fu escenario del Partido por el Tercer Lugar entre Mexico y Peru por la Copa America 1997. Y tambien de Torneos internacionales: Copa Libertadores de América 1993 y 1996, y Copa América 1975.

Cuenta en la Actualidad antes de su refaccion con 4 Tribunas que reciben a la siguiente cantidad de Personas:
Curva Sur: 7500
Curva norte: 7500
Preferencia: 10000
Recta de General: 10000

1. Anonymous1:59 AM

Hey nice site! Is running a blog like this
    need a large amount of work? I have almost no skills
    in coding however I have been hoping to start my own blog soon. Anyways, if you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off but I have to do it
    ask. Thank you very much! visit my profile, !!!!

2. This article is very useful, thank you for sharing. And allow me to share articles too, it's about health and treatment. God willing it will be useful for us all. Thank you :)

Obat Penyakit Anemia Aplastik
    Cara Menyembuhkan Polip Hidung Tanpa Operasi
    Obat Bintitan Paling Ampuh
    Obat Ampuh Sembuhkan Flu Berkepanjangan
    Cara Menghilangkan Benjolan di Ketiak
    Cara Mengatasi Kesemutan yang Terus Menerus

3. Very interesting article, thank you for sharing. I also want to share the following health articles, God willing, useful. Thank you :)

Pengobatan Alternatif Kanker Paru-paru
    Obat Ginjal Bocor Tradisional
    Penyebab Radang Sendi dan Pengobatannya
    Cara Pesan QnC Jelly Gamat Asli

4. It is great to have visited your website. Thanks for sharing useful information. And also visit my website about health. God willing it will be useful too

Obat Sakit Kepala Berputar (Vertigo)
    Obat Sakit Tumit yang Ampuh

5. The article is very interesting. And I also want to share articles about health, I'm sure this will be useful. Read and share it. Thank you very much :)

Obat Koreng Menahun
    Obat Scabies Herbal
    Penyebab Kurang Subur/Susah Hamil

6. the article is very petrifying, hopefully it can be useful and an important lesson.