sábado, octubre 23, 2021

San José podría quedar desafiliado de la FBF

San José podría sufrir serias consecuencias si oficializa el próximo lunes su declaración en quiebra y ratifica su decisión de retirarse del campeonato a siete fechas de su final.

Aunque la Federación Boliviana de Fútbol (FBF) no se ha pronunciado sobre esta posible medida, se anticipó que al club orureño le depara la desafiliación y un proceso a sus actuales directivos en tribunales deportivos por haber interpuesto un amparo constitucional al comité ejecutivo de la Federación.

El concepto que maneja la FBF es que si un club se declara en quiebra significa que deja de existir, por lo tanto ya no puede formar parte del ente matriz del balompié nacional.

En lo deportivo también habrá cambios por el retiro del cuadro orureño del campeonato del fútbol profesional. La FBF estará obligada, por reglamento, a modificar la tabla de posiciones porque debe quintar puntos y goles a todos los partidos que jugó San José en las 23 fechas del torneo.

4 comentarios:

1. After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

Click Here
    Visit Web
    Historicalmovementarchive.org

ResponderBorrar
  2. There are many people who are looking for a blog like this i will surely share this blog with those people who want Dissertation Writing Services uk for their academic writings

ResponderBorrar
  3. Your posts bring me such joy that I couldn’t resist myself bookmarking your website in chrome. I love your way of blogging and presenting things effectively. If you are a student and finding help, you can buy our coursework help specially designed for you. I assure you that you will enjoy our services more than anything.

ResponderBorrar
  4. The online economics assignment help is quite handy for the students who are tangled with different works, and they hardly have extra time for research on assignments. With a fair amount of payment, you get permission to access the most qualified and experienced professionals who are ready to write the assignment on your behalf. They will solve all the tricky questions which were giving you a hard time. With the online assignment help, you can leave the tension of the deadline. Skillful writers always include information in the write-up, which goes straight to the point, and no grammatical mistakes. The experts assure you to deliver the work before the deadlines. Engaging an expert can help the user to get access to assignment help at any time.