Thursday, March 19, 2015

San José rescinde con sus refuerzos coperos

DIEZ

La directiva de San José decidió prescindir del refuerzo paraguayo Cristian Enciso, contratado para Copa Libertadores, debido a que el jugador extravió su pasaporte y no pudo ser parte de la delegación que cayó goleada (4-0) ante Tigres en Monterrey, dijo el titular ‘santo’, Freddy Fernández, a la salida de la misa en homenaje al 73er. aniversario del crédito orureño en el campamento minero.

La misma suerte correría en las siguientes horas el portero paraguayo Rubén Escobar (también fichado para la Copa), porque tiene fracturada la nariz desde el pasado jueves 12 de marzo y su recuperación tardará más de 20 días. Por la gravedad de la lesión, el arquero no llegará al último partido contra River Plate, el miércoles 15 de abril en el Monumental.

Las medidas se aplican por las pocas chances de clasificación que tiene el equipo en el grupo 6 de Copa Libertadores, con solo tres puntos acumulados, y también porque los jugadores no hicieron méritos para ganarse la titularidad.

El director técnico Néstor Clausen respetó las medidas de la dirigencia y reveló que tenía pensado jugar desde el inicio con ambos jugadores en el partido contra Tigres en Monterrey, pero por el descuido de Enciso y la lesión de Escobar dejó en nada lo planificado con anterioridad.

1. Amazing Information. I appreciate your knowledge and your efforts. Keep sharing this type post.
    Easy Loan Mart is the most trusted loan finance company in India. It offers customized business loans for small and medium-sized businesses. If you want to take a Business Loan to grow your business, infrastructure, plants, and machinery at a low interest rate, contact us or visit our website.

2. I read your post. Your post is too informative. Thanks for sharing with us.
    Are you looking for one of the best Electrician Rancho Cucamonga all over the state? Don't Worry. Todd Peters Electric is a well-known and most trustable electrician service company. We offer top-quality services at affordable prices. Our Electricians are well-trained & skilled. If you have needed an electrician for wiring, repairing, or maintenance, just dial our toll-free number. We are always available 24*7 for any assistance.

3. I read your post. It is a really informative post for me. Thanks for sharing with us.
    At Roofing Companies Sacramento NRG PROS is a family-run business. As well-known roofing companies in Sacramento, we have the greatest experience and know-how. Homeowners, contractors, real estate agents, brokers, property managers, and homeowner associations may all benefit from our roofing services. When homes or businesses in Sacramento engage us for roof repairs or re-roofing, they are hiring a team of highly skilled and experienced roofers. For more information, just call us or visit our website.

4. I read your post. It is very helpful for me. Thanks for sharing with us.
    Are you looking for Flood Damage Restoration Near Stanwood, WA? Home In Home Remodel And Repair offer the leading solutions for flood damage restoration and repair services. Our Flood Damage Repair Professionals have the best tools that help to properly clean up water and sewage. To get the top-notch solutions for Flood Damage Restoration, just dial our toll-free number or visit our website.